fbpx
youtube gradering

Løpeskolen | Episode 6 - styrketrening program for løpere: nybegynner

Styrketrening er et godt og viktig supplement til løpetrening. Styrketreningen vil styrke skjelett og sener, som vil gjøre at kroppen tåler løpingen bedre, og det vil samtidig redusere sjansen for overbelastning og skade. I tillegg kan det gi deg mer futt i bena som vil gjøre at du kan løpe raskere, og gi på mer i oppoverbakker! Her får du et styrketrening program for løpere, perfekt for nybegynnere!

Vi har laget våre programmer med tanke på skadeforebygging og løpsprestasjon. Øvelser som ikke påvirker løpingen din er ikke tatt med her, men det betyr ikke at andre øvelser ikke kan være gode for generell helse!

styrketrening program for løpere: nybegynner

Benpress 3 x 10 reps
Planke 3 x 20 – 30 sekunder
Tåhev 3 x 15 reps
Pallof press 2 x 10 reps
Diagonalhev 3 x 10 reps

Coach: Maren Njøs Kurdøl

Vis eller legg igjen vurdering

Legg igjen en omtale

Vurdering for denne siden

0,0
Rated 0,0 out of 5
(0 vurderinger)
5 stjerner0%
4 stjerner0%
3 stjerner0%
2 stjerner0%
1 stjerne0%

Omtaler fra andre

Ingen har sagt sin mening ennå. Vær den første til å legge inn en vurdering.

Del med andre: